חשד: לפחות 4 אנשי עסקים סיפקו לשרה ויאיר נתניהו מתנות באופן שיטתי

    בכירים במשטרה מתלוננים ל'ערוץ 2' - "לשכת רה"מ קוצבת את זמני החקירות של נתניהו לשלוש שעות בלבד בכל פעם, זה מאפשר לרה"מ להתייעץ על כל פרט עם עורכי דינו ופוגע בחקירה"
    אבי יעקב 4 Comment on חשד: לפחות 4 אנשי עסקים סיפקו לשרה ויאיר נתניהו מתנות באופן שיטתי

    עדות מילצ'ן: נהג להעביר לבני הזוג נתניהו מתנות דרך קבע • נתניהו: "זה שיטפון של הדלפות שקריות במטרה לבצע הפיכה שלטונית לא בקלפי" • דיווח: בלשכת רה"מ מחפשים איש הסברה חדש שיחליף את רן ברץ

    צילום: פלא90
    בכירים במשטרה מתלוננים ל'ערוץ 2' - "לשכת רה"מ קוצבת את זמני החקירות של נתניהו לשלוש שעות בלבד בכל פעם, זה מאפשר לרה"מ להתייעץ על כל פרט עם עורכי דינו ופוגע בחקירה"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ערוץ 10' מפרסם הערב כי המשטרה חוקרת בימים אלו נתונים חדשים – שחוץ מארנון מילצ'ן לפחות עוד ארבעה אנשי עסקים נוספים, סיפקו לשרה נתניהו ולבנה יאיר טובות הנאה בשיטתיות. חלקם כבר העידו במשטרה.

    במקביל, בכירים במשטרה מתלוננים ל'ערוץ 2' – "לשכת רה"מ קוצבת את זמני החקירות של נתניהו לשלוש שעות בלבד בכל פעם, זה מאפשר לרה"מ להתייעץ על כל פרט עם עורכי דינו ופוגע בחקירה".

    הכתב משה נוסבאום חושף ב'ערוץ 2' את גרסת מילצ'ן בעדותו במשטרה – "הוא הדגיש מס' פעמים כי נהג להעביר לבני הזוג נתניהו מתנות דרך קבע – במתכונת "ייחודית" ובסכומים של מאות אלפי שקלים. זה התנהל ב"שינוע" דרך קבע". לדבריו "המתנות ניתנו על פי דרישה ספציפית ומפורטת, כולל תזכורות כל תקופה קצרה לחדש את המלאי".

    "אחרי עדותו הברורה של מילצ'ן – במשטרה מתגבשת ההערכה כי כתב האישום שיוגש נגד נתניהו יהיה: גם קבלת טובות הנאה על לקיחת שוחד וגם הפרת אמונים" כך הפרשן אמנון אברמוביץ.

    רה"מ נתניהו הגיב ואמר כי "זה שיטפון של הדלפות שקריות במטרה לבצע הפיכה שלטונית לא בקלפי". בוז'י הרצוג מנגד: "אדוני רה"מ – זה סוף דרכך הפוליטית. עשה את הדבר המכובד והתפטר מתפקידך".

    וצימוק לסיום: בלשכת רה"מ מחפשים איש הסברה חדש שיחליף את רן ברץ. בכירים בלשכה טוענים: "ברץ מחוק. הוא גרר את ביבי לעימותים האחרונים עם התקשורת" כך אברמוביץ בערוץ 2.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      נפתח חקירה 5000 על ראש הממשלה נתניהו על זה שקיבל מתנה 1 דולר מהרבי מחב"ד

    2. 3

      אם נתניהו חפץ לשרוד, קו ההגנה שלו חייב להתמקד תודעתית, לא רק משפטית,בסופו של יום הן בלשכת היועץ המשפטי והן בבית משפט
      יצטרכו לתת את הדעת לגבי הנורמות בקבלת מתנות ועל הדרך בשביל הפרופורציות בסיביבתו צריכים להציף פרשיות שחיתות ידועות שמשום מה לא טופלו או הועלמו, בשביל זה סביבת נתניהו (כמו ישראל היום) צריכים פשוט לחשוף ואפילו רק לנער מהאבק ולהציג במרוכז את כל טובות ההנאה שכבר דוברו בתקשורת בשבע שנים האחרונות אודות פרס(למשל: 27 באפר׳ 2006 – ח"כ שמעון פרס חשוד בפלילים בפרשת התרומות שקיבל בפריימריז של מפלגת העבודה,וזה רק קצה הקרחון ביחס לפרשיות הענק שהושתקו לגבי מרכז פרס לשלום בזמן שכיהן כנשיא וכו', ובהסטוריה היותר רחוקה שמעון פרס קיבל מבכירים בעלי עניין בצרפת כל ביקור חליפות יוקרה וכו' ) ,ברק(בפברואר 2015 – בערוץ 2 דווח כי אולמרט שב על טענותיו כפי שנשמעו בהקלטות שולה זקן לפיהן אהוד ברק נטל שוחד בעסקות ביטחוניות,לפי הפרסומים ברק חשוד ב-8פרשיות שוחד!!!),הרצוג(עבר "בדיקה"לא מזמן על ידי היועץ משפטי, משום מה הצבועים כאן לא צעקו ש"בדיקות עושים בבית חולים",(וגם ללפיד לא חסר!,עיין ערך הונאת התוארים עם חשד לטובת הנאה תמורת לך תדע מה (בשביל זה יש מספיק ספרות לתיוק לחוקרים כמו פרשת 9000 למשל…(!)) וגם בעולם! כמו מתנות בשווי מאות אלפי דולרים שקיבל אובמה (בעיקר בשנת 2009,אגב אובמה קיבל באופן רשמי כנשיא תקציבים שמנים מעבר למשכורת הסדירה ובין הבונוסים רק כל סיגרים לבד קיבל 10,000 דולר בונוס בסיגרים ) ורעייתו מישל אובמה קבלה מתנות בשווי מאות אלפי דולרים בין היתר מהנשיא סרקוזי ורעייתו וכו',גם לקלינטון הטוענת לכתר היה מינוי בכיר ללא בושה של טים קיין שקיבל מאות אלפי דולרים במתנות ומעולם לא הואשם(וגם ליברמן כמובן,אבל בזה נתניהו יפחד לגעת כדי שליברמן לא יפרק לו את הרואליציה)
      לא שנתניהו טוב לחרדים כמו שחושבים, אבל עצה טובה קא משמע לן, בכדי לאזן מול השמאל הרדיקאלי שמסוכן אם יאבד רסן, וכן בכדי לעצור פעם אחת ולתמיד את השיטה הזו של בנק מטרות מוכן לעת מצא לשליפה לצורך התקפה מה שיכול להוביל לאנרכיה, היום זה נגד הימין, אתמול נגד חרדים, מחר זה יחזור בבומרנג נגד בכירי השמאל.
      בצד הדברים דלעיל כאן תבא מחאה נגד האיש נתניהו שפועל במתקפה שקטה ומחוייכת להצר לחרדים ולשנות את אורח חייהם ,בדרכים נלוזות על ידי השחרת פניהם ודחיקתם תקציבית,כלכלית,והדרתם מדיור בארץ ישראל!
      נתניהו חזור בך! אל תפגע בלומדי תורה! אל תעשוק את ילדי ישראל החרדים עם פירורי תקציבים בחינוך! אל תתערב ואל תפגע בפך השמן הטהור!

    3. 2

      ניתניהו עוד ימשיך להובי ת'מדינה הוא לא טיפש אל תחשבו ככה , "אין כלום, כי לא יהיה כלום!"

    4. 1

      במדינה שלנו מי שרוצה להרוג משהו אז הוא עושה את זה עד הסוף! במקרה של ביבי לא נראה לי שיוכלו לו, הוא יננצח!